JNPRODWEB
פרופיל מוסד הלימוד » עמוד הבית
המרכז האונ' אריאל
המרכז האונ' אריאל
מסלולי לימוד: 43
» מתכנתי מערכות מבוססות Microsoft.Net 3.5 » תואר ראשון במדעי המחשב והמתמטיקה (.B.Sc) » .B.Sc בהנדסה תעשיה וניהול » תואר שני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה » (B.Sc.) הנדסת חשמל ואלקטרוניקה » הנדסת מכונות – מכטרוניקה (.B.Sc) » הנדסה אזרחית (.B.Tech) » הנדסת כימיה במגמות ביוטכנולוגיה וחומרים » הנדסה כללית - תוכנית חד שנתית » הנדסאי עיצוב תעשייתי » הנדסאי תקשורת אינטראקטיבית » הנדסאי תוכנה - תקשורת ואינטרנט » הנדסאי עיצוב ותקשורת חזותית » הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים » הנדסאי קולנוע וטלוויזיה » קורס התמחות "חשמלי בודק סוג 2" » הנדסת סביבה – טכנולוגיית מים » קורס עיצוב פנים » מסלולי המכינה הקדם אקדמית » תואר ראשון במדעי ההתנהגות (.B.A) » החוג לסוציולוגיה - אנתרופולוגיה » תואר שני בעבודה סוציאלית (.M.A) » החוג לפסיכולוגיה » תואר שני בפסיכולוגיה שיקומית » תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית-חברתית-תעסוקתית » החוג לקרימינולוגיה » כלכלה ומינהל עסקים (.B.A) » תואר ראשון רב תחומי במדעי החברה והרוח (.B.A) » המחלקה ללימודי ישראל והמזרח התיכון » תואר שני במנהל עסקים (MBA) » קורס לניהול עסקי » מגמת טלוויזיה וקולנוע » תקשורת דיגיטלית וחדשה » שמאות מקרקעין » קורס ניהול מסחר מעשי בשוק ההון "דילר" » תקשורת שכנועית ואסטרטגית (פרסום) » לימודי המשך בניהול מערכות בריאות » עיצוב אירועים » תוכנות גרפיות מתקדמות InDesign, Illustrator » תוכנת שרטוט והדמיה – עיצוב תלת מימדי והדמיה בעזרת 3dmax » וידאו, צילום ועריכה: תוכנת עריכה Premier » קורס שפות אינטרנט » קורס מנהל רשתות הסמכת MCSA מטעם Microsoft

המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון: תקשורת שכנועית ואסטרטגית (פרסום)

בית-הספר לתקשורת באריאל אמנם חדש וצעיר, אך מאפשר למידה והתנסות בתחומים תקשורתיים מגוונים ורבים, במספר התמחויות ייחודיות. משלב לימודים עיוניים ברמה אקדמית גבוהה, עם לימודים מעשיים בהדרכת טובי אנשי המקצוע בתחומי העשייה השונים של התקשורת. כרבע מכלל הקורסים מוקדשים ללימודים מקצועיים הנערכים במסגרת סדנאות מעוטות משתתפים.
הלימודים העיוניים מתחלקים לחמש התמחויות: תקשורת חדשה ודיגיטלית (ניהול פרויקטים אינטראקטיביים ברשת), קולנוע וטלוויזיה, רדיו, עיתונאות כתובה ותקשורת שכנועית.

אודות מסלול לימוד: תקשורת שכנועית ואסטרטגית (פרסום)

מסלול תקשורת שיווקית בבית הספר לתקשורת משלב בין לימודים עיוניים-תיאורטיים לבין
סדנאות מעשיות. מטרת הלימודים להקנות את יסודות התקשורת האסטרטגית על כל היבטיה: שיווק, פרסום, דוברות ויחסי ציבור.
מגוון הקורסים והסדנאות במסלול מקנים לסטודנט את יכולת ההתמקצעות בכל אחד מהתחומים שלעיל ופותחים עבורו חלון לעולם המעשי של התקשורת .

לימודי המסלול מבוססים על ידע תיאורטי רלוונטי בתחומי השיווק, הפרסום, יחסי הציבור
והדוברות תוך הצגת מושגי יסוד, תיאוריות ומודלים. כל זאת בשילוב מתן כלים לתכנון,
ביצוע ושיפוט של המרכיבים השונים הקיימים בתהליך יצירת הקמפיין השיווקי עצמו וכן
להערכת התוצאה בהיבטים השונים: השיווקי, התקשורתי והיצירתי.

במהלך הלימודים מושם דגש רב על בסיס מעשי-מקצועי המאפשר לסטודנטים התנסות אמיתית במושגי ובתהליכי העבודה הרלוונטיים, כדוגמת: כתיבת בריף פרסומי, הכנת קמפיין קריאייטיב, ניסוח הודעות לעיתונות ועוד.

במסלול מלמדים מרצים מתחומי המחקר הרלוונטיים וכן אנשי מקצוע מובילים בתחומם:
דוברים, עיתונאים, יועצי תקשורת, בעלי משרדי יחסי ציבור ועוד.
נא השאר פרטיך כאן ונציגנו יצור עימך קשר בהקדם: