בית-הספר לתקשורת באריאל אמנם חדש וצעיר, אך מאפשר למידה והתנסות בתחומים תקשורתיים מגוונים ורבים, במספר התמחויות ייחודיות. משלב לימודים עיוניים ברמה אקדמית גבוהה, עם לימודים מעשיים בהדרכת טובי אנשי המקצוע בתחומי העשייה השונים של התקשורת. כרבע מכלל הקורסים מוקדשים ללימודים מקצועיים הנערכים במסגרת סדנאות מעוטות משתתפים.
הלימודים העיוניים מתחלקים לחמש התמחויות: תקשורת חדשה ודיגיטלית (ניהול פרויקטים אינטראקטיביים ברשת), קולנוע וטלוויזיה, רדיו, עיתונאות כתובה ותקשורת שכנועית.
אודות מסלול לימוד: תקשורת שכנועית ואסטרטגית (פרסום)
מסלול תקשורת שיווקית בבית הספר לתקשורת משלב בין לימודים עיוניים-תיאורטיים לבין
סדנאות מעשיות. מטרת הלימודים להקנות את יסודות התקשורת האסטרטגית על כל היבטיה: שיווק, פרסום, דוברות ויחסי ציבור.
מגוון הקורסים והסדנאות במסלול מקנים לסטודנט את יכולת ההתמקצעות בכל אחד מהתחומים שלעיל ופותחים עבורו חלון לעולם המעשי של התקשורת .
לימודי המסלול מבוססים על ידע תיאורטי רלוונטי בתחומי השיווק, הפרסום, יחסי הציבור
והדוברות תוך הצגת מושגי יסוד, תיאוריות ומודלים. כל זאת בשילוב מתן כלים לתכנון,
ביצוע ושיפוט של המרכיבים השונים הקיימים בתהליך יצירת הקמפיין השיווקי עצמו וכן
להערכת התוצאה בהיבטים השונים: השיווקי, התקשורתי והיצירתי.
במהלך הלימודים מושם דגש רב על בסיס מעשי-מקצועי המאפשר לסטודנטים התנסות אמיתית במושגי ובתהליכי העבודה הרלוונטיים, כדוגמת: כתיבת בריף פרסומי, הכנת קמפיין קריאייטיב, ניסוח הודעות לעיתונות ועוד.
במסלול מלמדים מרצים מתחומי המחקר הרלוונטיים וכן אנשי מקצוע מובילים בתחומם:
דוברים, עיתונאים, יועצי תקשורת, בעלי משרדי יחסי ציבור ועוד.
נא השאר פרטיך כאן ונציגנו יצור עימך קשר בהקדם: