קשה להפריז בחשיבותה של התמחות זו ומכאן גם הביקוש הרב לה. השיווק מביא את דבר הארגון החוצה, מקדם את מוצריו, ומפתח את מודעות ציבור הצרכנים הפוטנציאליים לעצם קיומם ותכונותיהם. השיווק גם מזהה צרכים מתפתחים ומגמות בשוק ושומר על הרלוונטיות של הארגון בסביבה משתנה. ההתמחות בשיווק משלבת עיסוק באנשים – הבא לביטוי בקורסים משא ומתן והתנהגות צרכנים - עם היבטים שיווקיים ספציפיים. אלה נלמדים בקורסים צינורות השיווק ושיווק בינלאומי, המעניקים ראיה גלובלית ורב תרבותית.
נא השאר פרטיך כאן ונציגנו יצור עימך קשר בהקדם: