TESTING

חשיפה - בית הספר לאמנויות התקשורת הטלויזיה והמולטימדיה: מסלול לימוד ניהול הפרסום ופיתוח מותגים

פרסום:

פרסום הוא אמצעי ליצירת קשר עם קהל יעד באמצעות תקשורת המונים. פרסום כתהליך הוא למעשה פעולת תקשורת מתוכננת, המיועדת להעביר מסרים לקהלי מטרה רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים – המשודרים והכתובים.

בכל כיוון שאליו נפנה את ראשנו, ניתקל בפרסומות. ערוצי הפרסום הם מגוונים: שלטי חוצות, מסכי ענק בצמתים ראשיים, שלטי כביש, מדבקות על מכוניות, מודעות בעיתונים ובמגזינים, סרטונים ומודעות חסות בטלוויזיה, ג'ינגלים ברדיו, מוצרי פרסום ועוד.

עבודה בתחום הפרסום היא מאתגרת, רבגונית ויצירתית. בית הספר חשיפה מציע התמחות מקצועית בתחום הפרסום, הכוללת קורסים עיוניים ברמה אקדמית לצד סדנאות מעשיות בהנחייתם של מיטב המרצים ואנשי המקצוע (לימודי תעודה, 8 קורסים, חד-שנתי).

ההתמחות במסלול "ניהול הפרסום ופיתוח מותגים" בנויה כהשלמה ללימודים אקדמיים בעבור סטודנטים המעוניינים לרכוש מקצוע מעשי ונמצאים טרום לימודיהם לתואר הראשון, במהלכם או אחריהם.

ההתמחות מוכרת לנקודות זכות ומאפשרת צבירת נקודות לתואר אקדמי
באוניברסיטה הפתוחה.

אודות מסלול לימוד: ניהול הפרסום ופיתוח מותגים

ענפי הפרסום, השיווק, קידום המכירות וההפקה בארץ ובעולם מגלגלים מיליארדי דולרים בשנה. העולם הופך להיות שיווקי יותר ויותר, בד בבד עם זאת שהצרכנים הופכים בררנים ומלאכת החיזור אחריהם דורשת מקצוענות וידע. היום כבר לא מספיק להיות רק מוכשר או בעל תואר ראשון. תחום הפרסום והשיווק הפך להיות מקצוע שיש ללמוד כחלק מתהליך קבלה למשרות נחשקות בתחומי השיווק והפרסום.

מטרת התכנית: חשיפת המגמות החדשות והתפיסות המתקדמות כמו גם רזי מקצועות הפרסום והשיווק, כל זאת לצד חשיפה לידע מקצועי, עדכני ומקיף בתחום. הסטודנטים ילמדו דרכים וגישות יצירתיות להתמודדות עם המגמות, השינויים והטכנולוגיות החדשות בתחום הפרסום והשיווק המתחדשים בקצב מהיר. יושם דגש על פיתוח יכולת מעשית במציאת אותו רעיון אחד, מבריק, חכם ויוצא דופן המניע קמפיין פרסומי וחוצה מדיה וגבולות.
משך הלימודים: הלימודים יתקיימו פעמיים בשבוע בשעות הערב, לאורך שני סמסטרים. בנוסף נדרשים הסטודנטים לבצע מטלות ותרגולים מחוץ לשעות הלימודים.
ניתן לשלב לימודי תואר ראשון!
נא השאר פרטיך כאן ונציגנו יצור עימך קשר בהקדם: